Site icon Jalebh

همتی کارمند بودن رو توهین می دونه!

یک کاربر در توئیتی نوشت: به جناب همتی گفتند کارمند، عصبانی شده میگه من ۴۰ ساله مدیرم! از نظر اینها کارمندی توهین است. اینها دچار روحانیسم هستند.