یک کاربر در توئیتی نوشت: به جناب همتی گفتند کارمند، عصبانی شده میگه من ۴۰ ساله مدیرم! از نظر اینها کارمندی توهین است. اینها دچار روحانیسم هستند.
همتی کارمند بودن رو توهین می دونه!


یک کاربر در توئیتی نوشت: به جناب همتی گفتند کارمند، عصبانی شده میگه من ۴۰ ساله مدیرم! از نظر اینها کارمندی توهین است. اینها دچار روحانیسم هستند.